Жуки відзначають своє семиріччя прем’єрою «Одруження Фігаро»

22.12.2014

Театр на Жуках до свого дня народження випускає нову виставу – «Божевільний день» за класичною французькою комедією Бомарше «Одруження Фігаро».Afisha2

«Після того, як ми зняли з репертуару романтичну комедію «Дванадцята ніч» за однойменною п’єсою Шекспіра, нам дуже не вистачало легкої, веселої постановки. Ми взялися за роботу над п’єсою Бомарше більше року тому, ще до всіх політичних потрясінь, і робота над виставою допомагала нам хоча б на час репетицій вимикатися з цього потоку. Ми сподіваємося, що і для глядача наша вистава стане прекрасною можливістю відпочити, провести хороший театральний вечір і наповнитися позитивними емоціями», – сказала режисер і художній керівник театру Ольга Тернова.

Вона також зазначила, що як і раніше прагне не повторюватися у жанрах постановок, даючи можливість акторам освоїти щось нове, і «Божевільний день» витриманий у дусі ексцентричної комедії.

Вистава виходить до дня народження Театру на Жуках (16 грудня). Перший закритий показ комедії відбувся минулого тижня, 14 грудня, і отримав найтепліші відгуки глядачів. 21 грудня театр відзначить «Божевільним днем» своє семиріччя, запросивши на виставу і традиційний капусник найближчих друзів. А вже з січня, після новорічних канікул, Жуки почнуть грати «Божевільний день» для широкого кола глядачів як репертуарний спектакль.

«Одруження Фігаро, або Божевільний день» Бомарше – одна з найвідоміших у світі класичних комедій. Вона була написана у 1779 році і незабаром заборонена для постановки королем Франції Людовиком XVI, який відгукнувся про п’єсу такими словами: «Це огидно, п’єсу ніколи не гратимуть, ця людина сміється над усім, що має пошановуватися як священне у державі». Тим не менш, уже в 1784 році відбулася прем’єра, яка пройшла з тріумфом. Всесвітню славу історія одруження Фігаро набула з появою у 1786 році однойменної опери Моцарта. Сам Бомарше писав, що хотів створити зразок високої комедії на противагу нудним п’єсами, які відштовхують глядача від театру, змушуючи його «прямувати на бульвари, до смердючих скупчень балаганів, туди, де благопристойна вольність, що вигнана з театру, перетворюється на шалене свавілля, де юнацтво набирається усяких безглуздих грубощів і де воно разом з моральним почуттям втрачає смак до всього благопристойного».